wtorek, 17 grudnia 2019

Christmas Time!

Kilka kolejnych świątecznych projektów, które wyszły spod naszych łapek z początkiem grudnia...


...dołączam je również do inspiracji na blogu DIY.

Pierwszym tegorocznym tworkiem jest szklana kula. To już nasze drugie podejście do tego rodzaju projektu, poprzednie nie udało się do końca tak jak to zaplanowaliśmy (dla przypomnienia tutaj).
Tym razem do środka słoika trafiło tylko kilka kropel gliceryny, ale zamiast zwykłej wody z kranu, użyliśmy wody destylowanej. W środku znalazła się zabawka z jajka-niespodzianki, a za śnieg posłużył srebrny brokat oraz drobne gwiazdeczki. Dół ozdobiliśmy rypsową kraciastą wstążką.




Poza tym zamieszkały z nami dwa bałwanki;P Są malutkie, bo pod ręką z białych skarpetek mieliśmy jedynie dziecięce:P Do ich wykonania użyliśmy: 
  • dwóch par starych skarpetek - białe na tułów oraz kolorowe na czapeczkę;
  •  kolorowe wstążki;
  • sznurek;
  • szpilki;
  • wykałaczkę;
  • ryż do wypełnienia wnętrza bałwanków;
Poniżej podrzucam jeszcze link, pokazujący w bardzo przystępny sposób jak takiego bałwanka wykonać: http://zrobtosam.zabawkowicz.pl/article/5630,balwanek-ze-skarpetki.html



 Ostała nam się z zeszłego roku jeszcze jedna ostatnia plastikowa bombka, do której trafiły tym razem  białe i czarne piórka. Na górze przewiązana drobną rypsową wstążka (6 mm). Do jej zrobienia wystarczy dosłownie minutka!




Na koniec moja ulubiona w tym roku na naszej choince bombka;) Wykonałam ją w oparciu o tutorial przygotowany przez Justynę z Githagoart, ale wprowadziłam małą modyfikację:P Do swojej bombki użyłam wyłącznie ciemnych guzików, w odcieniach czerni i szarości, dlatego przed ich przyczepieniem pomalowałam moją styropianową bombkę czarną farbą akwarelową. Dzięki temu ewentualne przerwy między guzikami nie są widoczne;D.





8 komentarzy:

  1. Świetne prace świąteczne! Bałwanki ze skarpetek są naprawdę urocze :-) Bombka ozdobiona guzikami - rewelacja! Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się, że się podobają;)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Przepiękne ozdoby :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Justyna z Githagoart

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej spodobały się guzikowe bombki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Guzikowa to też moja ulubiona ozdoba na choince;D

      Usuń
  4. Ale śliczne prace, najbardziej podoba mi się piórkowa bombeczka i guzikowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, nieskromnie przyznam że mnie również:D
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))