poniedziałek, 24 listopada 2014

Benzynkowy + Creative Blog Tour

Rozpoczynam od przedstawienia wam kompletu stworzonego w oparciu o drobne opalizujące koraliki:


Kolczyki: 
posrebrzana podstawa (27 mm), akrylowe rurki (7 mm), drobne szklane koraliki (2-4 mm).
Bigle angielskie posrebrzane.
Długość całkowita: 9 cm.







Bransoletka:
szklane kuleczki (3 mm), drobne kółeczka w kolorze srebrnym (6 mm) oraz metalowy łańcuszek w kolorze srebrnym (4 mm szer.).
Długość: 17,5 - 20 cm.











A teraz na temat zabawy, do jakiej zostałam zaproszona:




Zostałam nominowana do Creative Blog Tour.
To coś w rodzaju wędrówki po blogach, dzięki której możliwe jest zarówno podzielenie się z innymi własną pasją, jak i zaprezentowanie innych blogerek i blogerów, którzy kontynuować będą zabawę...

Nominację otrzymałam od Agaty o wdzięcznie brzmiącym nicku - Tysia Koliberek - budującej na swym blogu Szydełkową Planetę:

Jeszcze raz bardzo dziękuję za cudowne podsumowanie mojej działalności;) Jest mi tym bardziej miło, ponieważ jest to osoba, która ma wielki talent i sama bardzo chętnie podziwiam jej szydełkowe dzieła;)
Jak sama mówi szydełkowaniem zajmuje się od niedawna, a ponadto nie używa wzorów, wykonując swoje projekty z głowy...w związku z tym tym bardziej należą się tu słowa uznania i wyrazu zachwytu;)
A dodam jeszcze na zakończenie, że poza pracami szydełkowymi można tam znaleźć piękne rysunki...
Serdecznie zachęcam Was do odwiedzenia Szydełkowej Planety i poznania jej mieszkańców!;)


A to moje odpowiedzi na pytania:

1. NAD CZYM OSTATNIO PRACUJĘ?
Aktualnie zamierzam zająć się prezentami dla najbliższych (głównie oczywiście biżuteria;P) oraz zawieszkami na choinkę z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia.

2. CZYM MOJA PRACA RÓŻNI SIĘ OD INNYCH?
Nie wiem czy rzeczywiście mnie to wyróżnia, ale jest to to co naprawdę uwielbiam robić, sprawia mi to ogromną przyjemność i dzięki temu w każdą swoją pracę mogę włożyć cząstkę siebie.
Poza tym mam zasadę zgodnie, z którą nigdy nie wykonuję dwóch identycznych prac;P

3. DLACZEGO TWORZĘ I PISZĘ BLOGA?
Po postu dlatego, że kocham to robić...;) Blog powstał ponieważ któregoś dnia poczułam, że chciałabym się podzielić tym co robię z szerszą publicznością;)

4. JAK WYGLĄDA PROCES TWORZENIA?
Najczęściej zaczyna się w głowie...oczami wyobraźni widzę daną pracę a następnie wyszukuję elementów, dzięki którym może ona zaistnieć w rzeczywistości;p

Niestety nie kontynuuję nominacji ponieważ blogerki, których blogi wybrałam nie wyraziły chęci udziału w zabawie, do czego oczywiście mają prawo, bądź też nie udało mi się z nimi skomunikować...:(
Postanowiłam nie szukać na szybko kolejnych blogów ponieważ wydaje mi się, że nie o to w tym chodzi...
Mam nadzieję, że nikt nie poczuje się urażony;)

Pozdrawiam!
Alicja

4 komentarze:

  1. Kolczyki są śliczne, ale to bransoletka mnie osobiście najbardziej urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) cieszę się bardzo, że się podoba;)

      Usuń
  2. Dziękuje, że przyjęłaś nominację i odpowiedziałaś na pytania :). Oczywiście dalsze kontynuowanie nie jest przymusowe :). Komplet śliczny jak zwykle, najbardziej podobają mi się kolczyki. Fajnie wyglądają z tymi "słoneczkami" :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety kontynuować się tym razem nie udało...
      Dziękuję za komplementy pod adresem mojej biżuterii:p;)

      Usuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))