piątek, 29 listopada 2019

Advent calendar

Zeszłoroczny kalendarz był strzałem w dziesiątkę, moje dziecię było zachwycone;D Od jakiś dwóch miesięcy pojawiały się pytania czy w tym roku też będzie... nie mogło go zabraknąć:P
 
Do tegorocznego kalendarza użyte zostały:
  • rolki papieru toaletowego;
  • sznurek i rypsowe wstążki ze świątecznym motywem;
  • naklejki cyferki (wypatrzone w Lidlu);
  • brystol;
  • klej na gorąco lub taśma dwustronna piankowa.

Wbrew pozorom do takich pudełeczek zmieści się sporo rzeczy, u nas standardowo znalazły się w nich biżutki, drobne kosmetyki i zabawki oraz słodkości;) O bransoletkach będzie jeszcze więcej w następnych postach...



 












Dołączam jeszcze kalendarz do świątecznych inspiracji, które pojawiły się jeszcze na blogu DIY.


12 komentarzy:

  1. Twój kalendarz jest fantastyczny! Bardzo mi się podoba pomysł z użyciem rolek po papierze toaletowym! Genialne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się bardzo, że się podoba;) Moje dziecko tez zachwycone;DD Pozdrawiam!

      Usuń
  2. nie wiem jaki był w zeszłym roku, ale ten wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No muszę przyznać, że pod względem estetycznym w tym roku wyszedł mi zdecydowanie lepiej:P
      ale dla niektórych zawartość i tak jest najważniejsza;DD

      Usuń
  3. Super!! Genialny kalendarz adwentowy. Taki prosty, a taki efektowny. Dziękuję że podzieliłaś się z nami na DIY tym pomysłem. Pozdrawiam już prawie świątecznie ;)
    No to odliczamy czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba;D
      Pozdrawiam przedświąteczne!;P;)

      Usuń
  4. Świetny pomysł i wykonanie! Totalnie jestem zaskoczona, ze to z rolek toaletowych;-) Super praca! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! muszę przyznać, że rolki doskonale sprawdziły się jako pudełeczka;D
      Pozdrawiam!

      Usuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))