czwartek, 12 września 2019

Elastyczne pierścionki


Coraz więcej osób widzę w elastycznych pierścionkach na gumkach i coraz bardziej mi się ten pomysł podoba;) Postanowiłam więc zrobić takie pierścionki dla mojej pociechy i jej koleżanek. Małe sroczki cieszy wszystko co się błyszczy, a poza tym takie pierścionki są bardzo lekkie, wygodne i nieco trudniej je zgubić;D
Użyłam do tego wszelką drobnicę, jaką tylko udało mi się odnaleźć w moich zapasach, ponownie poszły też w ruch literkowe koraliki. Nawijanie tak mnie wciągnęło, ze na koniec "machnęłam" jeszcze kilka wariantów doroślejszych...a potem jeszcze kilka innych...:P





Do wykonania małych błyskotek użyte zostały: drobne akrylowe koraliki (2-3 mm), akrylowe perełki (1 mm), beznynkowe drobne koraliki (1-2 mm), literki (7-8 mm), akrylowy kwiatek (8 mm), akrylowa kostka (7 mm), fasetowane kryształki Firepolish (3 mm), metalowe kuleczki (3 mm), koraliki Candy (4 mm), koraliki Milly (4 mm), koralik oko proroka (8 mm), zawieszki: zegar (6 mm),  serce (10/10 mm), "Mruczyklucz" (13/6 mm), guzik (8 mm), róża (10/10 mm), muszelka kauri (9/13 mm), mini chwościk z kordonka, zawieszki charms Cube (16/12/10 mm).













 




 


4 komentarze:

  1. Bardzo fajne te pierścioneczki!
    Serdecznie zapraszam na moje świąteczne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe nawet, szczególnie dla młodszych elegantek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))