środa, 25 września 2019

Makrama

Zakochałam się w makramowych piórkach i zapragnęłam mieć takie kolczyki;D Gotowy tutorial znalazłam na YouTube. Pochodzi on ze strony http://githagoart.com/, gdzie znajdziecie też wiele innych ciekawych inspiracji w postaci bardzo przystępnych filmików, którym czarny kot dodaje dodatkowego uroku😻




Do wykonania moich kolczyków użyłam sznurka do makramy o grubości 3 mm (zakupiony na allegro) oraz kilku drobiazgów: metalowe bigle z kulką i sprężynką oraz metalowej przekładki (ok. 20 mm). Kolczyki zgłaszam do wyzwania Szuflady- Otwórz Szufladę we wrześniu "Nitki, sznurki, włóczki".



Z pozostałej części sznurka wykonałam jeszcze na prezent brelok - makramowy liść. Do sznurka doczepiłam koralik modułowy fimo (8/14 mm) oraz metalowa podstawę breloka, wygrzebaną z dna szuflady:P




14 komentarzy:

  1. Fajne są te makramowe pióra, choć takie mięsiste bardziej podobają mi się jako breloki niż kolczyki ;)
    Przeczytaj regulamin dołączania do wyzwań w Szufladzie-nie widzę u Ciebie banerka na pasku bocznym bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) a mnie na odwrót, bardziej pasują kolczyki;)
      Z tego co widzę baner należy umieścić w treści postu, a tak też zrobiłam;D
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    2. Czytałam, zinterpretowałam zupełnie inaczej - jako informację gdzie go znaleźć, a nie gdzie umieścić;) tak czy inaczej banerek dodać mogę;P

      Usuń
  2. Wspaniałe kolczyki! W sklepie kosztują fortunę:P Podziwiam Cie, że zrobiłaś je sama. Chyba też musze sprobować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Zachęcam, z tutorialem który podlinkowałam okazało się to nie być wcale takie trudne;D Pozdrawiam!

      Usuń
  3. ło, przychodzę z rewizytą, a tu wita mnie niecodzienna szata blogowa, czarna, koralikowa. Pięknie :) Kolczyki ciekawe, makrama chodzi za mną od dośc długiego czasu, kolczyki rewelka! może się nawet skuszę, tylko najpierw muszę oglądnąć filmik i zobaczyć z jakich to niteczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że się podoba;)jest tak jak lubię;DD
      Skuś się, skuś;P sznureczków do makramy można znaleźć sporo, ja zamawiałam na allegro.
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  4. Swietne, kawal dobrej roboty. Mi to przypomina bardzo modne ostatnio liscie monstery;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Rzeczywiście, nie posłużyły mi jako wzór, ale podobieństwo spore;D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Powiem szczerze, że i kolczyki, i brelok mnie zauroczyły. :) Czasami przy jednokolorowych, "nudnawych" torebkach brakuje mi czegoś z efektem "wow", a makramowy brelok fajnie spełniałby się w takiej roli.
    Co do kolczyków - patrzę i, jak to mówią, zazdraszczam! Mam problem z dziurkami w uszach i nie mogę nosić żadnych kolczyków, ale znowu taki projekt jako pomysł na prezent też jest super!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje tworki przypadły Ci do gustu;)
      To prawda brelok może być mocnym akcentem, który doda prostej torbie charakteru;D
      A co do kolczyków to nie ukrywam, że bardzo je lubię:p
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło!

      Usuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))