piątek, 1 grudnia 2023

Adventskalender 2023

Wracam w tym roku z pomysłem na kalendarz adwentowy w postaci pakiecików zawieszonych na gałęzi. Jak dotąd okazał się najtrafniejszy. W przeciwieństwie do okienek w postaci słoiczków czy rolek po papierze toaletowym tutaj można zapakować prezenty najróżniejszej wielkości. Dodatkowo jak żaden inny sprawdza się doskonale jako świąteczna dekoracja mieszkania;) 

 

Poniżej niezbędne "składniki":

- drewniany kij;

  - iglaste gałęzie;

- klej na gorąco;

- lamki LED;

- papier kolorowy do pakowania prezentów;

- ozdobne wstążki i tasiemki;

- taśma samoprzylepna;

- numerki;


 Kilka elementów miałam z "odzysku" po zeszłorocznym kalendarzu. Same gałązki wymagały wymiany, ale kijek udało się odratować, tak samo jak lampki. Numerki i tym razem wydrukowałam z przygotowanego lata temu szablonu. Delikatnie zmieniłam jedynie ozdobne detale i tym razem drukowałam na papierze samoprzylepnym, co usprawniło nieco pracę. W kalendarzu znalazły się tradycyjnie już słodycze, kosmetyki, skarpetki, bombka oraz biżutki, o których co nieco będzie jeszcze w następnych postach. 

 


























2 komentarze:

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))