sobota, 26 listopada 2022

Advent Calendar 2022

Powracam w tym roku z wiszącym kalendarzem adwentowym, ale tym razem paczuszki zawieszone zostały na świątecznej gałęzi. W tej roli występuje kij przygarnięty przez moje dziecię podczas jednej z pieszych wędrówek po górach... także i tym razem nic się nie zmarnowało;) 


 Poza tym użyte zostały:

 - iglaste gałęzie

- klej na gorąco

- lamki LED;

- celofan i brokatowe papiery do pakowania prezentów;

- ozdobne wstążki i tasiemki;

- taśma samoprzylepna dwustronna;

- numerki;


  Gałązki przyklejone zostały klejem z pistoletu do drewnianego kija i trzeba przyznać, że trzymają się bez zarzutu. Na koniec kij owinęłam lampkami LED i podstawa kalendarza była w zasadzie gotowa.  Cyferki tak samo jak w latach poprzednich przygotowałam samodzielnie. Skorzystałam z tego samego szablonu, nieco zmieniłam jedynie ozdoby i kolorystykę.




 W paczuszkach znajduje się biżuteria, artykuły papiernicze, akcesoria do włosów, drobne kosmetyki i oczywiście słodycze;)
 
 












 O biżutkach wspomnę jeszcze w innych postach;)

2 komentarze:

  1. Zarąbisty kalendarz! Bardzo klimatyczny, w Twoim stylu. Podziwiam. Ja sobie co roku obiecuję że zrobię i jakoś jeszcze nigdy nie dotarłam do tego momentu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) Dobrany do wnętrza;D Ja jak już zaczęłam robić to moje dziecko się co roku upomina...;D

      Usuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))