czwartek, 3 listopada 2022

BOO

 Pojawiam się po dłuższej przerwie i w dodatku z małym opóźnieniem...

Od dłuższego czasu nie zamawiałam nowych przydasiek, dlatego tegoroczne halloweenowe tworki powstały  z tego, co udało mi się wygrzebać  z dna pudełka;D 


 Bransoletka: metalowa podstawa, koraliki modułowe oponki (15/11 mm), koraliki modułowe nietoperze (10/9 mm).

 

Wisior: zawieszka pajęczyna (25/23 mm), akrylowe koraliki (3-6 mm), cienki metalowy łańcuszek (ok2 mm szer.), przedłużka, zapięcie typu karabińczyk.





2 komentarze:

  1. Zaglądałam na Twojego bloga z nadzieją że coś się pojawi a jak się pojawiło to przegapiłam :D. Piękna bransoletka i wisiorek, świetne zdjęcia (bardzo w klimacie) no i super paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Ostatnio nie mam tyle czasu co kiedyś i posty nie pojawiają się już tak regularnie, ale na pewno wskoczy jeszcze coś na święta także zapraszam;)

      Usuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))