poniedziałek, 14 grudnia 2020

Kalendarz adwentowy



O mały włos a tego postu w tym roku już by nie było... Większość z tegorocznych pomysłów na te święta nie zostanie zrealizowanych, a w zasadzie nie tylko świątecznych...

Kalendarza nie mogło jednak zabraknąć, moje dziecię długo na niego czekało;D Przygotowania do niego rozpoczęłam na szczęście jeszcze w listopadzie, poza tym w moim domu znalazły się pomocne "Elfy", które dokończyły dzieła i pomogły w obróbce zdjęć i samego posta;D 



W tym roku do wykonania kalendarza użyłam:

- brokatowych papierów ozdobnych oraz celofanu w gwiazdki;

- ozdobnych świątecznych wstążek i tasiemek;

- taśmy samoprzylepnej dwustronnej;

- metalowego wieszaka;

Numerki przygotowałam tym razem samodzielnie, chciałam żeby idealnie wpasowały się kolorystycznie do wnętrza, w którym zawisł kalendarz:P

W pakunkach tradycyjnie już znalazły się biżutki, słodycze,  zabawki, ozdoby do włosów, czy drobne kosmetyki. W tym roku postawiłam też na bombki i skarpety;) Wielka ciekawość przed rozpakowaniem i uśmiech tuż po są bezcenne ;D


















O biżutkach postaram się jeszcze wspomnieć w następnych postach...


Tymczasem pozostaje mi  tylko życzyć Wam Zdrowych Świąt Bożego Narodzenia!!!


4 komentarze:

  1. bardzo sprytne podejście do tematu i efektowne opakowanie prezencików :) z pewnością radości jest mnóstwo przy każdy z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Radosnych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))