sobota, 3 listopada 2018

Roses&dots

Mimo słońca i kolorów za oknem u mnie dzisiaj komplet utrzymany w zimowej chłodnej tonacji. Wykonany jest z dwóch guzików z tworzywa sztucznego (20-30 mm) oraz kaboszonów-róż (10-20 mm).
Pierścionek na metalowej regulowanej podstawie, kolczyki na metalowych podstawach wkrętach.








Pierścionek zgłaszam do wyzwania INSPIRACJE - GUZIKI;)


To wyzwanie szczególnie mi się podoba, ponieważ pierwszą pracą, jaką wykonałam był właśnie pierścionek z guzika, guzik był też bohaterem pierwszego posta, a i później przy dłubaniu sięgałam po guziki bardzo często;) Dlatego poniżej zamieszczam jeszcze kilka publikowanych wcześniej prac, które również dodaje do wyzwania;) Pod każdym zdjęciem dodaję link do posta, z którego pochodzą.

 więcej TUTAJ


więcej TUTAJ 

 więcej TUTAJ

 więcej TUTAJ


więcej TUTAJ

  więcej TUTAJ

 więcej TUTAJ

więcej TUTAJ



  więcej TUTAJ

więcej TUTAJ

 więcej TUTAJ

 więcej TUTAJ 

No to koniec wspominek, bo mogłabym tu jeszcze co nieco dorzucić, ale co za dużo to nie zdrowo:P Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Guziki to wdzięczny temat. Mnie zachwycają Twoje "czarne" prace :) Powodzenia w wyzwaniu życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, z guzikiem można wiele zdziałać;P Dziękuję i pozdrawiam;))

      Usuń
  2. Widzę, że z guzikamu radzisz sobie mega fajnie :) Świetne pomysły;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się, że przypadły Ci do gustu;)

      Usuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))