piątek, 3 kwietnia 2020

Uszate

Przedświąteczny cykl Otwórz Szufladę ma temat Uszy, ucha, co w moim przypadku świetnie się złożyło z planami na świąteczne dekoracje. Tym bardziej, że zabawę prowadzi autorka bloga Wielkie małe pasje, na którym wypatrzyłam zeszłorocznego posta z przepisem na prostego, ale uroczego zająca;)



Okazał się to doskonały pomysł na wspólną pracę z moją pociechą;) Zwłaszcza, że wszystko na co mogę sobie teraz pozwolić to prace wspólne...;P TUTAJ znajdziecie wspomniany tutorial, a poniżej nasza wersja...oczywiście musiała przez moje dziecię zostać nieco bardziej udekorowana;D
Drobna modyfikacja dotyczy jeszcze środka, zamiast wypełniacza, użyłyśmy ryżu, tylko to miałyśmy pod ręką...




8 komentarzy:

  1. Ojej, ale mi miło :)))). Fajnie, że odnalazłaś ten kurs, bo jest idealny zwłaszcza dla dzieci, co zresztą widać po Waszych zajączkach :)). Ciesze się, że sprawiły Wam wiele radości :)). Wyszły super!!! Ryżem też można wypełniać, ja wypełniam nim skarpetkowe skrzaty (też publikowałam na blogu kurs) :). Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, możemy na naszym przykładzie potwierdzić, że świetnie się sprawdza w pracy z dzieckiem;)Bardzo fajny kurs, i naprawdę masa dobrej zabawy;D
      Dziękuję również i pozdrawiam ciepło!;)

      Usuń
  2. Jakie zdolne Twoje dziecię! Proszę złożyć gratulacje swojemu szkrabowi, że takie piękne słodziaki udąło się stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, z przyjemnością przekażę gratulacje;))

      Usuń
  3. przesympatyczne efekty wspólnie spędzonego czasu :) zdolności plastyczne są jednak dziedziczne ;-)
    Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe no mam mimo wszystko nadzieję, że będzie zdolniejsza od mamy;P;)
      Pozdrawiam!;)

      Usuń
  4. Piękny skarpeciak. Justynka tworzy cudeńka i na pewno korzystając z jej kursów i podpowiedzi będziesz tworzyć cudeńka. Dziecię pomogło pięknie udekorować laleczkę!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudeńka Justyny trudno dogonić, ale najważniejsza jest wspólna zabawa, a tej było sporo;)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))