środa, 19 czerwca 2019

Koralików moc

Początkowo wiosna w tym roku nie rozpieszczała, dlatego podczas deszczowych wieczorów trzeba było czymś zająć małe łapki:P W tym celu odkurzyłyśmy koralikowy zestaw z Ikei, który posłużył nam w zeszłym roku do wykonania świątecznych karnecików (dla przypomnienia tutaj) i wykorzystałyśmy go tym razem do zrobienia bliskim i sobie nawzajem mini upominków. Do tworków doczepiłyśmy breloki i karabińczyki. Z serduszka które zrobiła mi moja pociecha zrobiłam sobie broszkę, a z serducha dla niej - wisiorek na cienkim rzemyku.
Później dorobiłyśmy jeszcze spinki, na prostych metalowych podstawach.
 

























6 komentarzy:

  1. Kolorowo i wakacyjne! Rewelacyjne ozdoby wyszły z tych koralików. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;)muszę przyznać, że jestem z mojej brochy bardzo dumna:p

      Usuń
  2. Ale czad! Super zajecie dla dziecka i mamy;-) A jakie efekty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zabawa była bardzo udana, musimy kiedyś do niej wrócić;P
      Pozdrawiam!

      Usuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))