piątek, 21 grudnia 2018

Bombkolandia

W tym roku ruszyła u nas "produkcja" bombek;) Nastąpiła zmiana koncepcji kolorystycznej na udekorowanie choinki i w zasadzie wszystkie bombki również uległy wymianie, część zakupiliśmy, ale i też część została przygotowana samodzielnie.



W zeszłym roku na blogu.pasart znalazłam fajne propozycje na koralikowe bombki z dziećmi i w tym roku skorzystałam z tego kursu.

Nasze bombki wykonane są fasetowanych kryształków (4-12 mm), akrylowych matowych koralików (10 mm), kul koralu białego (4-10 mm), metalowych zawieszek na drucie pamięciowym.









Bardzo prostym i szybkim sposobem powstały też bombki z pomponami zamkniętymi w plastikowych kulach.

 





Po udanych warsztatach w naszym mieście, na których moja pociecha z wielką radością malowała gipsowe figurki, zamówiłam gipsowe zawieszki na choinkę i to właśnie te malowane bombki stały się tegorocznym pomysłem na prezenty dla dziadków, pozostałej części rodziny i przyjaciół.
Kilka z nich znalazło też miejsce na naszej choince;)








Święta zbliżają się wielkimi krokami, a w te dni życzę Wam nieco wytchnienia
 i czasu dla siebie i najbliższych;)


8 komentarzy:

  1. Piękne świąteczne ozdoby :) A dziecko stworzyło swoje , niepowtarzalne ozdoby !
    Spokojnych i rodzinnych oraz zdrowych świąt życzę**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) oj tak własnoręczne ozdoby na choince dają o wiele więcej radości;)
      Wesołych!;))

      Usuń
  2. Bardzo fajne bombki, te pierwsze najfajniejsze jak dla mnie. ;)
    Wesołych świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) Cieszę, się, że się podobają;) a dla nas wszystkie fajne, bo są nasze;DD
      Wesołych!;))

      Usuń
  3. Śliczności! Pięknych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace!! Pomysłowe i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))