sobota, 13 października 2018

Pod żołędziową czapeczką


Jesienny naszyjnik wykonany został z myślą o konkretnej osobie i już do niej trafił, dlatego może zostać opublikowany;) Wreszcie udało mi się wrzucić coś na bieżąco;D
Do zrobienia wisiora użyte zostały: metalowe półfabrykaty w kolorze antyczny brąz, tj. kuleczki (2-4 mm), zawieszki - szyszki (7/13 mm), literka (5/17 mm), parasolka (14/20 mm), łańcuszek (2,5 mm szer.), zapięcie typu karabińczyk; drewniane oponki-przekładki (8mm); kula agatu brązowego (15 mm); kaboszon przezroczysty - bańka (20 mm) oraz czapeczka żołędzia.









10 komentarzy:

  1. Piękna inspiracja wyzwania :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY-zrób to sam :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!! Cudo! Takie proste, a jakże urokliwe i niezwykłe! Brawo Ty. Przepiękna praca. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Miło, że mi że wywarła takie wrażenie;)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Piękny, wysmakowany, bardzo mi się podoba :-) A skąd się bierze takie bańki? Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że przypadł Ci do gustu;)
      Ja swoje bańki zakupiłam na Beads.pl, zostawiam dokładnego linka poniżej:
      https://www.beads.pl/index.php?route=product/search&search=ba%C5%84ka.
      Poza bańkami mają też bardzo fajne buteleczki i fiolki;P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jesień można jednak zachować na dłużej :) Śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))