wtorek, 30 stycznia 2018

Zimowa Księżniczka c.d.

Karnawał nadal trwa, przez co nie może obyć się bez stosownych dodatków...czyli w skrócie mogę powiedzieć, że u mnie ciąg dalszy lodowego zawrotu głowy:P
Do sukni Elzy wykonałam bransoletkę ze śnieżynką:
fasetowane szklane i akrylowe kryształki (4-8 mm) oraz zawieszka śnieżynka (30/13/9 mm) na gumce silikonowej.




Poniżej zestawienie z kreacją:P

*Ubrania i akcesoria pochodzące z dziecięcego działu H&M.


Przy tej okazji przypomniałam sobie o innej bransoletce, którą wykonałam dla fanki Krainy Lodu jeszcze w zeszłym roku.
Wykonałam ją z akrylowych kryształków (4 mm),  koralików frozen (6 mm) oraz metalowej śnieżynki (24/18/1,5 mm) na gumce silikonowej.





Do niej dobrałam stylizację codzienną;D

*Ubrania i akcesoria pochodzące z działu dziecięcego H&M.


10 komentarzy:

  1. Obie bransoletki bardzo ładnie wyglądają. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze, fajniutkie stylizacje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalejesz ;) bardzo ładne i dziewczęce :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;)szaleje to moja pociecha, a mnie się przy okazji udziela:P
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  4. Olśniewające bransoletki... :) Bardzo mi się podobają Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) miło mi, że przypadły Ci do gustu;)

      Usuń
  5. Też przechodziła etap Krainy lodu i robiłam podobne bransoletki:)Twoje są bardzo urocze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez tego etapu się chyba nie obejdzie;P musisz je koniecznie kiedyś pokazać;))

      Usuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))