piątek, 29 września 2017

Time to coffee...

Dzisiaj Międzynarodowy Dzień Kawy i z tej okazji przypomniałam sobie o bransoletce, którą wykonałam na prezent już jakieś 2 lata temu, a w dalszym ciągu nie doczekała się opublikowania... pora zatem nadrobić zaległości;P


Bransoletka wykonana jest z zamszowych kul (20 mm), akrylowych przekładek, metalowych kuleczek w kolorze srebrnym, akrylowej pasiastej kuleczki (8 mm), drobnego łańcuszka (4 mm) oraz metalowej zawieszki-filiżanki (20-30 mm).
 Zapięcie metalowe typu karabińczyk. Długość ok. 18 -22 cm.




 



 




6 komentarzy:

  1. Jak mogłam przegapić tak ważny dzień:) Zwłaszcza, że uwielbiam kawę:) A bransoletka super, ta filiżaneczka jest wprost urocza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można "świętować" cały rok;) Dzięki;) Mnie też swego czasu ta filiżaneczka zauroczyła, nie mogłam jej nie przygarnąć;P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Śliczna bransoletka i fajny pomysł na doczepienie filiżanki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))