wtorek, 22 sierpnia 2017

Zrób / Załóż / Zachwycaj 4

Kolejny tutorial, wspomnianych w poprzednim poście "chwościastych" kolczyków, ale tym razem z chwostami w wydaniu mini;)

Potrzebne do ich wykonania będą:


<< kordonki w różnych kolorach
<< szpilki jubilerskie
<< kółeczka montażowe
<<  końcówki zaciskowe
<< dowolne drobne zawieszki - ja wybrałam muszelki z perełkami w środku (12/9/5 mm)
<< drobne koraliki - do zawieszek dobrałam perełki (ok 5 mm) i i drobne kryształki ( ok 4 mm)
<< drobny łańcuszek
<< dowolnego rodzaju bigle  - ja dobrałam sztyfty z pętelką, do których potrzebne dodatkowo będą tzw. baranki (np. silikonowe)

oraz narzędzia:
>> szczypce płaskie tnące
>> szczypce zagięte
>> szczypce okrągłe
>> szczypce tnące


Kolczyki robimy w kilku bardzo prostych krokach:

1. Na początek chwosty: odcinamy kilka fragmentów kordonka... 


...i umieszczamy w końcówce zaciskowej...


...a następnie mocno zaciskamy szczypcami zagiętymi.


Na koniec wyrównujemy je.


2. Kiedy wszystkie chwosty już są wykonane możemy przygotować łańcuszek.
Odcinamy potrzebny kawałek...


...nawijamy zawieszkę na kółeczko montażowe i doczepiamy do jednej strony łańcuszka.


3. Nastepnie na szpilkę nakładamy koraliki i na jej drugim końcu tworzymy pętęlkę...



...po czym doczepiamy do drugiego końca łańcuszka.

4.Do przygotowanego łańcuszka doczepiamy dowolna ilość chwostów.


5. Na koniec doczepiamy bigle.


Kolczyki gotowe:)






  
Na koniec zdjęcia podczas użytkowania;)



Kolczyki dołączam do biżuteryjnej zabawy z cyklu Zrób / Załóż / Zachwycaj 6/7 na blogu DIY.

16 komentarzy:

  1. jak nie przepadam za sztucznym złotem, tak Twoje kolczyki sa rewelacyjne!!! bardzo podobają mi się te malutkie chwościki i...te muszelki!!! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ja również takowej nie noszę;P ale niektórzy z najbliższych mych "złote" dodatki lubią i z myślą o nich zdarza mi się po nie sięgać;D i bardzo się cieszę, że mimo wszystko przypadły Ci do gustu;)

      Usuń
  2. Są śliczne, bardzo ładnie wyglądają w użytkowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny i kreatywny pomysł.Piękna praca :-) Dziękuję za udział w naszej biżuteryjnej zabawie i życzę powodzenia. Inka-art DT/DIY

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam chwościki i jeszcze do tego kolorowe! Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są świetne! Uwielbiam wszelaką biżuterię z chwostami;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki;) ja też lubię chwosty;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo przyjemnie wyglądają
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))