wtorek, 25 kwietnia 2017

Na gumce

Dzisiaj noszę bransoletki na gumce prawie codziennie, a pomyśleć, że kiedyś w ogóle nie byłam do nich przekonana... Dopiero po zamówieniu, jakie dostałam od koleżanki ruszyła u mnie ich "produkcja" i teraz bardzo chętnie nawijam koraliki dla siebie i dla swoich najbliższych:) 
O wykonanie tych bransoletek zostałam poproszona już chyba z dwa lata temu, jeśli nie wcześniej, a mimo to nie doczekały się jeszcze opublikowania...Najwyższa pora dać im zaistnieć;P











 

Później powstało jeszcze kilka następnych:








 






Przy okazji powstała też wersja z przekładkami:






 Na koniec wrzucam jeszcze bransoletki z inicjałami, damską...




...i dziewczęcą:)




Bransoletki wykonane zostały ze szklanych koralików Mistic (10 mm), kul jadeitu (12 mm), kul agatu w dwóch odcieniach (10 mm), drewnianych koralików-walców (3/10 mm), fasetowanych kryształków (3 mm), przekładek-oponek (9/5mm) w kolorze złotym, metalowych krawatek w kolorach złotym i srebrnym (6-10 mm) oraz metalowych zawieszek w korach złotym i srebrnym: kokardka ażurowa (14-21 mm), skrzydła z sercem (24/11 mm), klucz z sercem (23/9 mm), klucz z sercem Sweet Charm (15/7 mm),  serce (17/15/2 mm), słoń (13/14/2 mm), kotek ażurowy (15/13 mm), kółeczko (13/10 mm), literki (ok 5-15 mm).
Długość bransoletek: ok 15-20 cm.

17 komentarzy:

  1. Świetne zestawy, na czasie. Podobno zielony teraz w modzie. Mi szczególnie podoba się ten z różem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) No to akurat udało mi się wpasować;D ale najważniejsze, żeby właścicielkom się podobały;) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Uwielbiam bransoletki na gumce, można je zestawiać w różnych kolorach :) Twoje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że przypadły Ci do gustu;)

      Usuń
  3. Śliczna wiosenna kolorystyka :) Bardzo ładna, subtelna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne bransoletki.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do Liebster Award:) Będzie mi miło jak zajrzysz na mojego bloga i odpowiesz na zadane pytania:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do Liebster Award:) Będzie mi miło jak zajrzysz na mojego bloga i odpowiesz na zadane pytania:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję;) Miło mi bardzo;) Zajrzę na pewno;) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Piękne bransoletki!
    W szczególności podoba mi się zestaw biało szary :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. i bardzo dobrze! warte s a pokazania :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))