wtorek, 9 grudnia 2014

Silver&gold

Jakiś czas temu natknęłam się na bardzo prosty tutorial kolczyków wykonanych w technice chainmaille... zainspirował mnie on do zrobienia poniższego kompletu:



 Kolczyki: szklane fasetowane kryształki (13 mm), drobne metalowe kółeczka (6 mm). 
Bigle angielskie posrebrzane.
Długość całkowita: 4 cm.





Naszyjnik: akrylowy fasetowany kryształek (27 mm),  drobne metalowe kółeczka w kolorze srebrnym (6 i 12 mm), drobny łańcuszek w kolorze srebrnym (3 mm).
Długość zawieszki: 4,5 cm.
Długość naszyjnika regulowana: 45-47 cm.










Później pomyślałam jeszcze o zrobieniu czegoś podobnego w złotej kolorystyce:


Kolczyki: akrylowe fasetowane kryształki (5 mm), gładkie metalowe kuleczki w  kolorze złotym (3 mm), drobne metalowe kółeczka w kolorze złotym (8 mm). 
Bigle sztyfty okrągłe w kolorze złotym.
Długość całkowita: 4,5 cm.




Naszyjnik:  akrylowy fasetowany kryształek (10 mm), gładkie metalowe kuleczki w  kolorze złotym (3 mm), drobne metalowe kółeczka w kolorze złotym (8 mm) oraz drobny metalowy łańcuszek w kolorze złotym 3 mm).
Długość zawieszki: 4,5 cm.
Długość naszyjnika regulowana : 46 - 50 cm.







2 komentarze:

  1. Efektownie to wygląda z tymi kółeczkami. Podobają mi się oba zestawy. Ten pierwszy jest taki typowo zimowo-lodowy :). Drugi za to cieplejszy i od razu u mnie jak to przy złotym, skojarzenie ze świętami :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli udało mi się wpasować w grudniowe klimaty;P
      Bardzo dziękuję za komentarz;)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))