niedziela, 14 stycznia 2018

Zimowa Księżniczka

Od kilku lat nieprzerwanie dużym powodzeniem wśród dziewczynek cieszy się bajka Disneya o zimowym tytule "Kraina lodu". Ten lodowy szał w końcu dotarł i do mnie i tym razem opaskę z tiulem wykonałam dla małej fanki Elzy, specjalnie pod zestawy z ulubienicą;)

Dominujące kolory to oczywiście odcienie niebieskiego oraz róż, którego nie mogło zabraknąć;P Do tego dodałam delikatną tiulową wstążkę w śnieżynki, której dosłownie odrobinę udało mi się jeszcze wygrzebać ze swoich przepastnych zapasów;P Opaska plastikowa, prosta  - dostępne są w Pepco około 3zł za 2 szt.;)






Na dole jeszcze w zestawieniu z "Elziowymi" stylizacjami;)
Będąc małą Księżniczką opaskę założyć można zarówno na codzień do przedszkola/szkoły, jak i na szczególną okazję;D

 *Ubrania i akcesoria pochodzące ze Smyka.

 *Ubrania i akcesoria pochodzące ze Smyka.

*Ubrania i akcesoria pochodzące z dziecięcego działu H&M.

4 komentarze:

  1. Też przechodziłam szał na Elsę i na Karinę Lodu:) U mnie już minął, ale Twoja opaska wspaniale wkomponowuje się w tę stylizację;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba niemal każda dziewczynka przechodzi ten etap, prędzej czy później...;P u nas póki co na koniec się jeszcze nie zanosi;D

      Usuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))