środa, 6 września 2017

Colorful back to school


Na nowy początek roku szkolnego czy może raczej przedszkolnego wykonałam kilka opasek dla Młodych Dam;) Potrafią wywołać uśmiech na twarzy niejednej Małej Księżniczki, a do ich przygotowania nie potrzeba ani ogromu czasu, ani wielu materiałów;)


Wystarczą:
>> proste opaski - ja swoje znalazłam w Pepco około 3zł za 2 szt.
>> fragmenty kolorowego tiulu
>> kolorowe wstążki
>> guziki, pompony itp.
>> igła i nici 

Do wykonania opaski wystarczą tak naprawdę trzy proste kroki:
1. Tiul przewiązujemy wstążką (zostawiamy dłuższe boki).


2. Następnie doszywamy do niej pompon/guzik czy dowolnie wybrany elelement.


 3. Przygotowaną kokardkę wklejamy na opaskę, a dodatkowo przewiązujemy wstążką, tworząc kokardę.




A tak prezentuje się gotowa opaska:


Poniżej pozostałe "modele":)












 Na koniec jeszcze kilka zdjęć z sesji na trawce;P



 
 






Przepis na opaskę dołączam do LINKOWEGO PARTY we WRZEŚNIU na blogu DIY 

.

6 komentarzy:

  1. słodziaki :D aż się zaczęłam zastanawiać co mi przyjdzie robić jak młody pójdzie do przedszkola :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) oj z pewnością stworzysz wiele wspaniałych rzeczy;D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Świetne! Bardzo fajny kursik. Dziękuje za udział w Linkowym Party DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))