czwartek, 2 lutego 2017

Serce w towarzystwie jadeitów

A propos zbliżających się Walentynek przypomniał mi się delikatny komplet z kul jadeitu z drobnym serduszkiem, który z początkiem poprzedniego roku podarowany został przeze mnie jako urodzinowy prezent.


Skład: jadeit kule (12 mm), metalowa krawatka w kolorze złotym (8 mm), zawieszka serduszko (15/12 mm), drobne kuleczki (3 mm), metalowe koszyczki, bigle angielskie w kolorze złotym.
Długość kolczyków to ok. 3,5 cm, bransoletki ok 13 cm.










18 komentarzy:

  1. Super biżuteria i na Walentynki rzeczywiście jak znalazł. Złoty z różem fajnie wygląda i najbardziej mi przypadły do gustu kolczyki.

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!;) Miło mi, że się podoba;))
      Pozdrawiam!;))

      Usuń
  2. Prześliczne komplecik. Bardzo lubię nosić bransoletki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny, bardzo delikatny. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo delikatny, śliczny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet w pięknych kolorach. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Miło mi bardzo;);P
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Piękny komplecik :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplecik :) Na prezent urodzinowy sam raz :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))