piątek, 21 października 2016

Liściasty

A propos pięknej polskiej złotej jesieni (której nieco nam obecnie brakuje;p) przypomniał mi się komplet ze złotymi liśćmi, co prawda wykonany w zeszłym roku, ale lepiej późno, niż wcale;P;)
Do jego przygotowania posłużyły mi: 
szklane perły (6-10 mm), fasetowane kryształki (10 mm), metalowe kuleczki w kolorze złotym (3 mm), metalowy łańcuszek w kolorze złotym (6 mm szer.), zawieszki liście dwustronne (16/28 mm).
Długość naszyjnika ok. 47 cm.
Bransoletka dopasowana do nadgarstków mierzących ok. 20 cm.










Na zakończenie wrzucam jeszcze zdjęcia naszyjnika, utrzymanego w zbliżonej kolorystyce, również z zeszłorocznej "kolekcji";P
Wykonany z szklanych fasetowanych łezek (15 mm), szklanych kryształków (4-10 mm), metalowe kuleczki w kolorze złotym (3 mm) oraz drobnego metalowego łańcuszka (ok. 4 mm szer.).
Długość całkowita ok 72 cm. 


 





 Wszystko to powędrowała już do swoich właścicieli;D

12 komentarzy:

  1. piękny zestaw, a naszyjnik rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka z listkiem bardzo fajna, ale ten naszyjnik jest magiczny!
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik, bardzo mi się podoba ta zawieszka "listek", wygląda bardzo delikatnie. Osobny naszyjnik również jest bardzo ładny, delikatny i w takim "romantycznym" klimacie. :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo;)) Bardzo mi miło, że się spodobało;))
      Pozdrawiam serdecznie;))

      Usuń
  4. Alicjo, z tego, co widziałam chyba dziś komentowalas u mnie wpis na blogu, a ja go niechcący skasowalam:( Przepraszam bardzo, to niechcący, sprawdzałam w biegu i niechcący nie kliknełam na to, co trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu;) Już zajrzałam do Ciebie jeszcze raz popodziwiać te wspaniałe projekty;P;D Pozdrawiam;))

      Usuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))