niedziela, 16 listopada 2014

Sweet as candy

Na dzisiejszą niedzielę przygotowałam porcję słodkiej biżuterii dla najmłodszych:)

 Pierwszy komplet powstał z brokatowych koralików, które dostałam w gratisie. Na początku nie mogłam się do nich przekonać, aż w końcu uznałam, że będą w sam raz dla Młodej Damy.

Kolczyki: brokatowe owalne koraliki (15 mm), 
akrylowe kryształki (4-7 mm),
tiulowa wstążka (6 mm szer.). 
Bigle angielskie antyalergiczne.
Długość całkowita: 3,5 cm.

Bransoletka: brokatowe owalne koraliki (15 mm), 
akrylowe kryształki (4-7 mm), 
tiulowa wstążka (6 mm szer.).
Zapięcie skręcane antyalergiczne.
Długość: 14-15 cm.













Drugi komplet natomiast zainspirowany został po części przez powyższy, a po części przez zawieszki w kształcie smoczków, które skojarzyły mi się z lizakami w tym kształcie;)

Kolczyki: akrylowe perełki (5 mm), szklane kryształki (6 mm), 
akrylowe kryształki (4-7 mm), tiulowa wstążka (8 mm szer.), 
drobny łańcuszek (2 mm szer.), akrylowe kuleczki (2 mm).
Bigle angielskie antyalergiczne.
Długość całkowita: 4,5 cm.

Bransoletka: akrylowe perełki (5 mm), szklane kryształki (6 mm), 
akrylowe kryształki (4-7 mm), tiulowa wstążka (8 mm szer.), 
dwa rodzaje łańcuszka (4 i 5 mm szer.), akrylowe kuleczki (2 mm).
Zapięcie typu karabińczyk antyalergiczne.
Długość: 12-14,5 cm.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))