sobota, 29 listopada 2014

Cytrusowy

Okres zbliżających się zimowych świąt kojarzy mi się między innymi z owocami cytrusowymi, a zwłaszcza mandarynkami... dlatego też dzisiejszego wieczora przedstawiam komplet w cytrusowych barwach. Dobrałam do niego oprawę w kolorze złotym, kojarzącym mi się z ciepłem świąt;)


Kolczyki:
sznurkowe kule (27 mm), akrylowe fasetowane kryształki (4-7 mm), kulki i elementy ozdobne w kolorze złotym (3-4 mm). Bigle sztyfty okrągłe w kolorze złotym.
Całkowita długość: 9 cm.





Bransoletka:
 akrylowe fasetowane kryształki (4-10 mm), kulki i elementy ozdobne w kolorze złotym (3-4 mm) na drucie jubilerskim. Do bransoletki dołączyłam również łańcuszek umożliwiający regulację długości. Zapięcie typu karabińczyk w kolorze złotym.
Długość: 23-26 cm. 





4 komentarze:

  1. O jakie cudne zestawienie kolorów! Kapitalny pomysł :)

    Nowy post u Łosia - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bransoletka skojarzyła w pierwszej chwili z landrynkami i miałam ochotę ją zjeść :P. Śliczne, żywe kolory. Też mi się Boże Narodzenie kojarzy z cytrusami, najbardziej z pomarańczami :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm a o landrynkach to nie pomyślałam, ale po tym jak wspomniałaś to rzeczywiście dopatrzyłam się podobieństwa;)
      Dziękuję za odwiedziny;)

      Usuń

Bardzo dziękuję wszystkim za pozostawienie po sobie śladu;)
Z przyjemnością odwiedzę również każdego z Was;))